Isnin, 7 Disember 2009

Benarkah atau tidak ?

Cerita ini berlaku pada bulan Jun. Ia juga berlaku semasa saya hendak ke sebuah kelas yang diadakan perjumpaan unit persatuan( hari Rabu).

Pada masa itu, saya bersama kawan saya bernama Izzat sedang makan sebelum perjumpaan . Selepas itu, datang pula kawan saya lagi satu, Akid mengajak saya pergi kerana waktu perjumpaan hampir bermula. Saya pun ikut. Sementara itu, Izzat berkata bahawa dia hendak ke surau dan saya membiarkannya. Apabila saya hendak menaiki tangga, tiba-tiba Izzat berada di situ! Saya mula berasa seram sejuk. Saya bertanya kepadanya adakah dia mengikut kami dari tadi? Tapi, dia hanya mendiamkan diri. Selepas itu, kami tidak ambil peduli dan terus ke kelas perjumpaan. Fikiran saya keliru. Saya ingat lagi, saya sendiri yang nampak dia ke surau sebelum kami pergi. Setahu saya tempat yang saya lalu, tiada jalan lain. Kalau ada pun, jalan yang jauh.

Jadi, macam mana tu? BENAR atau TIDAK?

Label:

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama